Czas realizacji zamówień

Czas realizacji zamówień

Wiesz, że dla Ciebie zrobimy wszystko i jeśli trzeba, to "staniemy na rzęsach", aby Twoje zamówienie wyjechało najszybciej
jak to tylko możliwe. Poniżej spisaliśmy kwestie, które wpływają na czas najszej pracy:

 

 

Status dostępności towaru.

Każdy produkt w naszym sklepie posiada tzw. status dostępności. Jest to informacja
mówiąca o tym, czy produkt jest dostępny/nie jest dostępny i w jakim czasie jesteśmy
w stanie go przygotować do wysyłki.

 

Termin złożenia zamówienia.

Każde zamówienie, które posiada produkty ze statusem „dostępny wysyłamy do 24 h
oraz jest opłacone lub za pobraniem i zostało złożone do godziny 15:00 (pon. – pt.) dla DPD / 
do godziny 12:00 (pon. – pt.) dla InPost jest realizowane tegosamego dnia.

 

Wybór formy płatności.

W przypadku płatności poprzez system PayU oraz gotówką (czyli paczka za pobraniem) i przy spełnieniu wszystkich powyższych warunków, te zamówienia realizowane są najszybciej. W przypadku przelewów tradycyjnych czas realizacji zamówienia może wydłużyć się nawet do 48 h.

 

Wybór przewoźnika.

Współpracujemy z przewoźnikiem, który w sprawny sposób dostarczy
Twoje zamówienie pod wskazany adres na terenie naszego kraju.

 

 

 

Maksymalny czas realizacji zamówienia przez Omedika.pl wynosi 21 dni i dotyczy zwłaszcza produktów sprowadzanych na indywidualne zamówienie (informacja na ten temat widoczna jest w opisie konkretnego produktu). Jeśli z jakiegokolwiek powodu czas realizacji zamówienia ulega zmianie, niezwłocznie informujemy o tym Klientów.

 

Omedika.pl
menu
kontakt
koszyk