Czas realizacji zamówień

 

Szanowny Kliencie,

termin realizacji Twojego zamówienia jest uzależniony od następujących czynników:

 

1. Status dostępności towaru.

Każdy produkt w naszym sklepie posiada tzw. status dostępności. Jest to informacja mówiąca o tym, czy produkt jest dostępny/nie jest dostępny i w jakim czasie jesteśmy w stanie go przygotować do wysyłki.

2. Termin złożenia zamówienia.

Każde zamówienie, które posiada produkty ze statusem „dostępny wysyłamy do 24 h” oraz jest opłacone lub za pobraniem i zostało złożone do godziny 15 (pon. – pt.) jest realizowane tego samego dnia.

3. Wybór formy płatności.

W przypadku płatności poprzez system PayU oraz gotówką (czyli paczka za pobraniem) i przy spełnieniu wszystkich powyższych warunków, te zamówienia realizowane są najszybciej. W przypadku przelewów tradycyjnych czas realizacji zamówienia może wydłużyć się nawet do 48 h.

4. Wybór przewoźnika.

Współpracujemy z dwoma przewoźnikami, którzy w sprawny sposób dostarczą Twoje zamówienie pod wskazany adres na terenie naszego kraju.

(przesyłki kurierskie świadczone przez Pocztę Polską S.A.)
z zadeklarowanym terminem dostarczenia przesyłki
od 48 h do 72 h (roboczych) od momentu nadania.
(przesyłki kurierskie świadczone przez DPD Polska S.A.)
z zadeklarowanym terminem dostarczenia przesyłki
od 24 h do 48 h (roboczych) od momentu nadania.

 

 

Maksymalny czas realizacji zamówienia przez Omedika.pl wynosi 21 dni i dotyczy zwłaszcza produktów sprowadzanych na indywidualne zamówienie (informacja na ten temat widoczna jest w opisie konkretnego produktu). Jeśli z jakiegokolwiek powodu czas realizacji zamówienia ulega zmianie, niezwłocznie informujemy o tym Klientów.

 


Omedika
Copyright © 2011-2017 Omedika.pl - Omegasoft sc | ul. ks. bpa Bednorza 2a-6, Budynek C. 40-384 Katowice
Wszystkie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym.
Zawartość 'Omedika' stanowi zaproszenie do składania ofert.