Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

 

Czas realizacji zamówień

 

Szanowny Kliencie,

termin realizacji Twojego zamówienia jest uzależniony od następujących czynników:

 

 

1. Status dostępności towaru.

Każdy produkt w naszym sklepie posiada tzw. status dostępności. Jest to informacja mówiąca o tym, czy produkt jest dostępny/nie jest dostępny i w jakim czasie jesteśmy w stanie go przygotować do wysyłki.

 

2. Termin złożenia zamówienia.

Każde zamówienie, które posiada produkty ze statusem „dostępny wysyłamy do 24 h” oraz jest opłacone lub za pobraniem i zostało złożone do godziny 15 (pon. – pt.) jest realizowane tego samego dnia.

 

3. Wybór formy płatności.

W przypadku płatności poprzez system PayU oraz gotówką (czyli paczka za pobraniem) i przy spełnieniu wszystkich powyższych warunków, te zamówienia realizowane są najszybciej. W przypadku przelewów tradycyjnych czas realizacji zamówienia może wydłużyć się nawet do 48 h.

 

4. Wybór przewoźnika.

Współpracujemy z dwoma przewoźnikami, którzy w sprawny sposób dostarczą Twoje zamówienie pod wskazany adres na terenie naszego kraju.

 

Dostawa do Punktu Odbioru
w 48-72h (robocze) od nadania.
Dostawa pod wskazany adres
w 48-72h (robocze) od nadania.
Dostawa pod wskazany adres
w 24-48h (robocze) od nadania.

 

 

 

Maksymalny czas realizacji zamówienia przez Omedika.pl wynosi 21 dni i dotyczy zwłaszcza produktów sprowadzanych na indywidualne zamówienie (informacja na ten temat widoczna jest w opisie konkretnego produktu). Jeśli z jakiegokolwiek powodu czas realizacji zamówienia ulega zmianie, niezwłocznie informujemy o tym Klientów.

 


Copyright © 2011-2018 Omedika.pl