Reklamacje

 

Omegasoft zobowiązany jest do dostarczenia kupującemu towaru bez wad i ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne lub prawne sprzedanego towaru na zasadach rękojmi określonej w Kodeksie cywilnym.

Reklamacje należy składać w formie pisemnej na adres:

 

kontakt@omedika.pl

lub 

Omegasoft s. c.

Ul. ks. bpa Bednorza 2A-6 Budynek C 

40-384 Katowice

 

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów z przedsiębiorcami dotyczących zakupów internetowych, w tym m.in. z możliwości wszczęcia polubownego postępowania za pośrednictwem unijnej platformy ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

 

Gwarancja

 

Omegasoft nie jest producentem towarów prezentowanych w Sklepie i nie udziela na nie własnej gwarancji. Niektóre produkty prezentowane w sklepie Omedika.pl objęte są gwarancją producenta. Szczegółowe warunki udzielanej gwarancji określone są w opisach i/lub kartach gwarancyjnych poszczególnych towarów, dołączanych do zamówionych przez Państwa produktów.


Copyright © 2011-2018 Omedika.pl