Dotyczące zamówień
Czy muszę zakładać konto?
Nie. Nie ma takiej potrzeby.
Nie otrzymałam/em maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Co teraz?
W pierwszej kolejności sprawdź dokładnie skrzynkę mailową. Zwłaszcza folder SPAM / Śmieci. Jeżeli nadal nie widzisz wiadomości, to możliwe, że do adresu mailowego (podanego w zamówieniu) wkradł się błąd. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Jak mogę anulować zamówienie?
Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. A my anulujemy Twoje zamówienie. Nie musisz też nic robić, jeśli nie chcesz. Jeżeli zamówienie nie zostanie opłacone, to po 7 dniach anulujemy je sami.
Jak mogę zwrócić towar?
Pod tym adresem znajdziesz dokładną instrukcję: Zwroty i Wymiany
Pamiętaj, że pełnemu zwrotowi kwoty podlegają tylko towary nie noszące śladów użytkowania.
Jak mogę wymienić towar na inny?
Pod tym adresem znajdziesz dokładną instrukcję: Zwroty i Wymiany
Pamiętaj, że wymianie podlegają tylko towary nie noszące śladów użytkowania.
Jak mogę złożyć reklamację?
Prześlij nam reklamację w formie pisemnej, najlepiej na adres mailowy kontakt@omedika.pl. Odpowiemy na nią w ciągu 14 dni.
Dotyczące paczek
Kto dostarcza paczki?
Przesyłki dostarczają Kurierzy firmy DPD.
Ile kosztuje przesyłka?
Dokładne informacje o kosztach przesyłki sprawdzisz w interesującym Cię produkcie. Ogólne informacje podajemy pod tym adresem: Sposoby i koszty dostawy.
Kiedy otrzymam przesyłkę?
Przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie następnego dnia roboczego po jej nadaniu przez nas. Kurier może się spóźnić max. 1 dzień.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Niestety nie posiadamy sklepu stacjonarnego i nie mamy możliwości wydania towaru w siedzibie firmy.
Jak zmienić adres dostawy?
Możesz dokonać zmiany adresu dostawy przed i po jej nadaniu, kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo.
Jak sprawdzić czy paczka jest już wysłana?
Po nadaniu przesyłki otrzymasz od nas mail z nr listu przewozowego i linkiem śledzącym oraz wiadomość SMS z potwierdzeniem nadania paczki.
Jak śledzić przesyłkę?
Co zrobić, gdy minął czas dostawy?
Jeżeli Twoja paczka nie pojawi się u Ciebie w ciągu 2 dni roboczych, to daj nam znać mailowo lub telefonicznie. Sprawdzimy co się stało.
Jak skontaktować się z kurierem?
Na stronie Zlokalizuj paczkę DPD po uzupełnieniu odpowiednich danych, uzyskasz numer telefonu do Twojego Kuriera.
Jak odbierać przesyłkę?
Podczas odbioru paczki warto sprawdzić jej stan. Jeżeli Twoja przesyłka wygląda na uszkodzoną, możesz odmówić jej przyjęcia. Skontaktuj się z nami i zgłoś problem, a my niezwłocznie nadamy nową przesyłkę.
Czy dostępna jest wysyłka za granicę?
Aktualnie ta usługa jest dostępna tylko dla osób posiadający własny list przewozowy. Pracujemy nad dodaniem do oferty przewoźnika międzynarodowego.
Dotyczące finansów
W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
Za zamówienie możesz zapłacić:
- kartą lub gotówką przy odbiorze paczki u Kuriera,
- zwykłym przelewem bankowym,
- szybką płatnością online poprzez serwis PayU (szybkim przelewem, kartą kredytową, kartą debetową, Blink, etc.).
Jaki jest numer konta bankowego do przelewu za zamówienie?
Niezbędne dane do dokonania przelewu:
OMEGASOFT B. Tomala K. Żak sp. j.
ul. ks. bpa Bednorza 2A-6 40-384 Katowice
Numer rachunku bankowego:
mBank 97 1140 2017 0000 4302 1139 1408
Nie udało mi się zapłacić za pomocą PayU. Jak ponowić płatność?
Wystarczy, że odnajdziesz mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Przy formie płatności kliknij w "Zapłać".
Jak zmienić formę płatności za zamówienie?
W tym celu skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Chcę otrzymać fakturę na moje prywatne dane. Co mam zrobić?
Nie musisz nic robić. Standardowo wystawiamy naszym Klientom faktury imienne.
Chcę otrzymać fakturę pro-forma. Co mam zrobić?
Jeżeli dokonujesz zakupu na firmę / instytucję i możesz dokonać płatności tylko na podstawie dokumentu faktura pro-forma, po złożeniu zamówienia skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, a my niezwłocznie wygenerujemy i prześlemy dokument..
|